بانک مرکزی: کارت‌های عضو شتاب کارگزاری‌های بورسی باید متوقف شود اطلاعیه مهم ایران خودرو برای کسانی که ثبت نام انجام داده اند | مهلت ۶ روزه برای انتخاب روش فروش خودرو نرخ بهره بین بانکی در آستانه ۲۴ درصد قرار گرفت مستاجران تا پول رهن را نگرفتند، خانه را تخلیه نکنند! کشف و ضبط محموله ۱۵ تنی گوشت احتکارشده در مشهد + عکس و جزئیات «نبود امنیت شغلی» دغدغه کارگر؛ «نبود کارگر ماهر» دغدغه کارفرما در شش‌ماهه دوم امسال، ۲ میلیون خانواده خراسانی به فیبر نوری متصل می‌شوند  ارز مسافری به مرکز مبادله می‌آید کم‌توجهی شورای عالی کار به انتظارات برحق کارگران نرخ خودرو در بازار آزاد شنبه (۳ شهریورماه ۱۴۰۳) نرخ واقعی گندم اعلام شد (۳ شهریور ۱۴۰۳) تاریخ قرعه‌کشی ایران خودرو در سال ۱۴۰۳ + زمان اعلام نتایج (خبر غیر رسمی) انتظار کارگران از وزیر جدید کار چیست؟ قیمت ارز‌های دیجیتال در بازار امروز شنبه (۳ شهریور ۱۴۰۳) | بیت‌کوین صعود کرد بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر هوایی عازم عراق شده‌اند ۲۵ درصد صنایع تبدیلی کشور در خراسان‌رضوی فعالیت دارند دامنه نوسان «مثبت و منفی ۲ درصد» تا اطلاع ثانوی در معاملات سهام باقی می‌ماند قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (۳ شهریور ۱۴۰۳) قیمت گوشت قرمز در بازار امروز (۳ شهریور ۱۴۰۳) | کاهش مصرف سالیانه گوشت قرمز مهلت خرید ارز اربعین امروز (۳ شهریور ۱۴۰۳) تمام می‌شود هشدار به مالکان ۵۰۰ هزار خانه خالی، تنها یک هفته فرصت دارید! آخرین تورم دولت سیزدهم اعلام شد وزیر جهاد کشاورزی: پول گندمکاران تا پایان شهریور سال جاری تسویه می‌شود ترخیص ۱۵۵۰۴ دستگاه خودرو سواری از گمرکات در پنج ماهه نخست سال جاری تولید زعفران امسال به ۳۵۰ تن می‌رسد | زعفران تولیدی به ۶۰ کشور دنیا صادر می‌شود
سرخط خبرها

توقف تیبا، تیبا ۲ و ساینا|این سه خودرو دیگر تولید نخواهند شد

  • کد خبر: ۱۳۱۱۰۵
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
توقف تیبا، تیبا ۲ و ساینا|این سه خودرو دیگر تولید نخواهند شد
سخنگوی شرکت سایپا از فرایند شماره گذاری خودرو‌های تیبا، تیبا۲ و ساینا خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، خاکی جوان با اشاره به تاخیر در تحویل خودرو‌های تیبا، تیبا ۲ و ساینا گفت: ۷ هزار دستگاه از خودرو‌های مذکور باقی مانده است که در مرحله بازدید سازمان استاندارد، شماره گذاری و تحویل هستند.
قاسم خاکی جوان گفت: از اوایل امسال و با توجه به عدم تمدید مجوز تولید این خودرو‌ها از سوی سازمان ملی استاندارد، شماره‌گذاری این خودرو‌ها متوقف شده بود که همین موضوع تحویل خودرو‌های تیبا، تیبا ۲ و ساینا را به تاخیر انداخته است.

به گفته او، قبل از اعلام سازمان ملی استاندارد حدود ۳۵ هزار دستگاه خودرو تیبا، تیبا ۲ و ساینا در تعهد سایپا قرار گرفته بود که خوشبختانه با مساعدت سازمان ملی استاندارد تا کنون برای ۲۸ هزار دستگاه از این خودرو‌ها مجوز صادر شده و در فرایند شماره گذاری و تحویل به مشتریان گرامی قرار گرفته است.
خاکی جوان خاطرنشان کرد: فرایند بازدید تعداد ۷ هزار دستگاه باقی مانده نیز از هفته گذشته توسط کارشناسان سازمان ملی استاندارد آغاز شده و این تعداد نیز به زودی برای شماره گذاری و تحویل آماده خواهند شد.

رییس اداره اطلاع رسانی و فضای مجازی گروه خودروسازی سایپا ضمن عذرخواهی از مشتریان و خریداران خودرو‌های مذکور گفت: با شماره گذاری و تحویل ۷ هزار دستگاه باقیمانده تمام خودرو‌های تیبا، تیبا ۲ و ساینا که در تعهد سایپا بوده تحویل و دیگر این خودرو‌ها تولید نخواهند شد.

منبع: افکارنیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->